everything is everything

Det är ack så mycket lättare att motivera mig själv till att gå in och blogga när jag kan göra det i samband med att ligga i sängen. Inte ligga som i ligga utan ligga som i att ligga ned. Ikväll har jag varit och sett på filmen LOL endast pga namnet. Om den var bra? Den var ok. Tjejig och töntig men bra filmmusik. Äsch sedan när började jag med filmrecensioner? Vi skiter i det. 
Annars kommer mina rutiner igång imorgon igen. Jobb. Tro det eller ej men jag har längtat och då tog jag ändå studenten så sent som i tisdags. På tal om jobb så har jag fått semester inte bara två utan TRE veckor i sommar så nu hoppar jag runt av rent lyckorus. Snart bokas sommarresan och det lutar mot Kreta, Chania, i år igen.  
Nu ska jag sluta peppra på med onödig och ointressant information och istället avrunda och tacka för mig. Tack för mig.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0