I never knew you. You never knew me.

Idag myste jag och Stefan omkring i endast strumpor på sista lektionen. Högstadie-feelingen kom tillbaka och det var rätt underbart. Alla dessa kolsvarta strumplästar som man kom hem med varje dag efter skolan, alla spotloskor man klev i och bara det att det var mer accepterat att ha fötterna uppe på stolen med tanke på att man inte smutsade ned något. Jag saknar inte högstadiet alls i det stora hela. Det har varit skönt att få komma bort från värmdö och vidga vyerna. Fick träffa helt nya människor som har blivit några av mina närmaste vänner. Underbara vänner. Ja nej jag ser alla milstolpar i livet som något positivt, trots att man vid varje förändring lastar av samt på någonting längs med vägen. Kommer ni ihåg min rädsla för förändringar? Jag tror att jag har blivit av med den. Fast kanske bara lite.

Kommentarer
Skrivet av: steffe

jag tycker den här bilden är så fin på oss

2012-01-25 @ 17:04:25

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0