.,.,gydrh

Magsjukan eller vad den nu vill kalla sig stannade kvar ett bra tag men nu verkar det som att det är gone went gone och jag kan åka till skolan imorgon. Det negativa, att jag ser ut som en sönderfjällad torsk och inte ashet och brun. Jag ska dessutom visa upp mina nya vänner på skulderbladet för alla i hela skolan, varför inte alla i hela världen? Och så ska jag skriva ett dumt omprov, men det kan jag gott göra. Just nu väntar jag på att Sofia ska ringa upp mig så vi kan göra klart vårt arbete som helt plötsligt ska in ikväll. Det finaste som finns är framförhållningen.
Förövrigt så sitter jag just nu och lyssnar på Håkan samtidigt som jag lutar underarmarna mot rättskunskapsboken, allt för att inte glömma bort den. Eller honom. Vill ni veta en sak? Jag har fem månader kvar på gymnasiet och det är ingenting. Det är ett nytt år och jag ska satsa no matter what. 
Ha d gott.
Förövigt så tycker jag om min indianväska.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0