Feeling tired, by the fire, the long day is over.

Hade en trött skoldag. Jag som har lyckats hålla mig pigg och alert så länge blev aningen chockad när tröttheten plötsligt slog mig på käften. Efter skolan vandrade vi gata upp och gata ned i gamla stan. Jag och Sophia. Vi var inne i science fiction bokhandeln och jag kände mig missanpassad. Men det var rätt gulligt. Folk som går in så otroligt helhjärtat gällande sina intressen borde få en buss på kinden. Eller åtminstone en klapp på axeln. Till slut hamnade vi på ett Café nere i en källare och där satt vi i mörkret och njöt av varandras sällskap och av att täckningen på mobilen inte existerade för en gångs skull.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0