You're a lover of the wild and a joker of the heart

Jag fick en okontrollerbar lyckokänsla efter en promenad med hunden vi passar. Så många pusselbitar har fallit på plats och jag bara älskar allt som ses som innehåll i mitt liv. Min prioritering de senaste åren har inte varit fokuserat på mitt välmående, men nu, nu mår jag. Och det glädjer mig. På senaste tiden har jag upplevt så mycket nytt vilket har fått mig att tänka aningen mindre på småsaker. Jag vet att man inte kan vara alla till lags eller försöka vara någon man, tro det eller ej, inte är. Trots omständigheterna tror jag faktiskt att jag är rätt grym och jag har kommit en bit på vägen mot att inse det själv. Ni tror säkert att jag löjlar mig när jag i alla år har tjatat om mitt dåliga självförtroende, men jag tror faktiskt att jag måste sätta mig mot er gällande den saken. Jag har varit splittrad, inte riktigt vågat ha åsikter då jag fasat för att ha fel. Ett löjligt sätt att leva på om ni frågar mig och det är därför jag försöker göra något åt saken. Nu ler vi för det luktar sista året i skolan.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0