Jesus dies

Jag skrev nyss en tweet som löd "skulle jag konversera med mig själv via text(vilket jag visserligen gör ibland) skulle jag bli jävligt arg. Varannan mening har en ':))))))' ".
Och tanken slog mig efteråt, att jag fungerar lite så. Jag vet vad som irriterar eller träffar mig själv både i ord och handlingar, därför använder jag mig av dessa mot andra. Nu snackar jag självklart inte konstant utan vid passande tillfällen. En sak som jag verkligen brinner för är att få besserwissra någon då jag HATAR när framförallt Sofia och Fanny rättar en. Visst lär man sig, men man hatar samtidigt att ha fel inför människor. Förstår ni hur jag menar och tänker ni kanske lite likadant?
Det är mycket möjligt att jag är ensam i hela världen om att vilja jävlas med människor, men så goda tankar har jag inte om er.
Spoiler Alert!
har jag berättat att jag ska konvertera till ingentingdomen?

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Grejen är ju bara den att du aldrig får chansen att rätta just mig och Sofia, alltså tar du ut dina aggressioner mot oss på andra- I LIKE!

2011-10-25 @ 22:26:46
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Sandis

Hahahaha <3 älskade vän

2011-10-25 @ 22:57:30

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0