tixi tixi untz utnz

Ännu en vecka är gången och huvudet är bombaderat med det bekanta painet. Det nationella provet i engelska som skrevs idag gick troligtvis jättebra med tanke på att min talang för det redan nämnda språket är näst intill för jävla stor. Förutom att ha skrivit ett fantastiskt nationellt prov har jag sympatiserat med Cicci som har varit hos doktorN och går nu på kryckor med reflexer. Hon berättade att en äldre man med rullator hade kört om henne, tävlingsinstinkten var tydligen inte på "on" så hon lät honom vinna. Jag har även haft en alldeles för lång håltimme som jag spenderade på att spela fruit ninja. Just nu väntar jag på att fuckface och 95an ska höra av sig så vi kan åka in till staden och spendera pengar på mat och bio som en försenad födelsedagspresent till den största men yngsta av oss. Adjöss gott folk, sup er inte fulla bara för att det är fredag. Tänk på att det är lördag imorgon.

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Åh du är så snäll som sympatiserar med de handikappade! <3 Vad bra att det gick bra på nationella! =D Jag kände själv att min sökning efter engelska ord 10 minuter i 10 inte gav så mycket hjälp. HA DET SÅ KULT PÅ RESTURANGEN!! HEIDÅ!

2011-05-06 @ 19:47:25

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0