pedant över en natt

Det räckte med att sova fem minuter på svenskalektionen för att jag skulle få ny energi och bland annat bli sugen på att plugga (men blir besviken över faktumet att det inte finns något att plugga), på att hoppa av i mölnvik och handla mat till familjen, på att även anmäla mig frivilligt till att laga denna maten, på att gå ut och springa, på att städa rummet och på att blogga. 
Dock kan jag inte städa då jag ska leva en ny livsstil imorgon som sista etik & livsfrågorexamination. När jag skulle välja livsstil tänkte jag på vad som skulle vara den största omställningen och kom fram till att ordet som är den motsatta beskrivningen av mig är "pedant". Jag ska alltså tillbringa min dag med att ha jävla ordning och reda runt omkring mig. Snacka om utmaning. I'll let you veta imorgon hur det går med den saken.
Ser ni förresten vem av de tre blonda typerna som inte är en hund?

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

kul att du är med! :D Men du måste länka till hemsidan och till mig för att du ska kunna va med :*

2011-05-26 @ 13:49:32
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0