nu räcker det

Jag sköt upp min dag som pedant till idag istället och förstår inte förrän nu hur jävla många onödiga prylar jag har i mitt rum. Hittills är sängen renbäddad, garderoben är rensad, byrån likaså, skrivbordet är cleant och golvet är fritt från smutsiga plagg. Orken tog slut efter att jag rensat ungefär halva garderoben och fortsatte endast på grund av att jag faktiskt vill få ett bra betyg. Hatet till mig själv är grovt stort i och med att jag faktiskt hade kunnat välja vilken livsstil som helst, men valde att städa. Snart drar jag till kiropraktorn och därefter till jobbet, med ryck i ögat. Får försöka undvika ögonkontakt idag så de äldre männen inte tror att jag flörtar.

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Hahaha skön =D



Mamma sa förresten att du flörtade med henne, jag sa att 'det var säkert ingenting' men hon ville inte tro mig. Det var "EN REDIG FLÖRT, CICCI!" sa hon.



Nu kan jag förklara för henne vad som egentligen hände, det känns bra! =)



[Ne det sa hon inte, jag skriver bara det här för att jag är trött.] [Hejdå Jennie =)]

2011-05-28 @ 01:20:10

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0