något i mitt psyke som jag stör mig på

Natt som dag är jag så jävla trött nu för tiden. Spelar ingen roll hur många timmar jag sover eller hur lite/mycket jag har att göra, tröttheten slår mig regelbundet på käften oavsätt. Känner mig ofräsch och har ryck i ögat sedan två dagar tillbaka. Allt detta för på något sätt över min häftighetsstämpel till någon annan då jag har samma funktion som en torr jävla boll. Psykisk störning skulle jag vilja kalla det. En störning i psyket. Något i mitt psyke som jag stör mig på. Jag vill vara pigg och glad och glädjas av sommarregnets masklukt, så där som jag brukar, men den psykiska störningen vägrar ge med sig. Vatt tu du. Nu ska jag äta glass för Malins pengar. Det brukar vara gott.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

om det är så och du dricker mycket vatten hela tiden bör du kolla upp det

2011-05-24 @ 17:13:17

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0