i believe in a thing called love

Det är svårt att tänka på så mycket mer än regnbågar och lavendel när man känner så här. Inget blir uttjatat hur mycket tid som än spenderas med honom. Snarare tvärt om. Det är svårt att koncentrera sig och fokusera på annat och jag känner mig stundtals som världens sämsta kompis, student, bloggare samt ICA-anställd. Därför ber jag om ursäkt för min för närvarande frånvaro samtidigt som jag vill försäkra er om att allt som tidigare var prio ett fortfarande är jätteviktigt för mig, men de här nya obekanta känslorna hamnar liksom lite i fokus just nu. Jag vet att ni har överseende med detta i och med att ni vill unna mig de här underbara känslorna. Jag står i skuld till er!

Kommentarer
Skrivet av: rockcicci (önskar jag)

åh så fint!!

2011-05-09 @ 16:21:38

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0