hej hopp livstecken ja

Shit pommes vad ni ger mig sämsta samvetet när några trogna fortfarande går in här helt slaviskt. Jag vill verkligen ge något tillbaka men spenderar inte lika mycket tid vid datorn som tidigare, framför allt inte ensam. Jag kan bara skapa i min ensamhet för att låta lite konstnärligt lagd, när någon kollar är det omöjligt att få fram några vettigare ord än slangord hit och dit. Å andra sidan älskar jag slang och ska därför inte klaga. På tal om slang och fula ord har jag börjar säga "typ" alldeles på tok för mycket, jävla osäkerhet. Från och med nu kör vi på raka svar utan något "typ".
Imorgon blir det till att kugga på mattenationella, och det tycker jag är kul!
OOOJ NU MÅSTE JAG SPRINGA TILL ETT SUPERVIKTIGT MÖTE!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0