verklighetsutflykt

Det får inte bli till en vana att jag uppdaterar dåligt. Då kommer ni alla försvinna ju. Jag ligger i Malins säng och kollar när hon städar upp efter nattens cööräzieness. Ska jag vara ärlig var det fan allt annat än crazy här igår. Ibland undrar jag om jag är värd att ens kallas för en tonåring. Tonåringar ska vara flippade, dom ska vara uppe hela nätterna och supa. Dom ska inte börja fundera på förtidspensionering redan vid 17-års ålder, dom ska inte somna innan 12 en fredagskväll och dom ska inte vakna klockan 7 dagen efter.

I kväll däremot är det fekkenation hos Julian som har fyllt 18. Däremot kommer jag inte leva upp till en tonårings krav i kväll heller. Innan vi drar till festen ska jag nämligen kolla på melodifestivalen, sen ska jag köra nyktert (så långt det går) och så ska jag försöka mig på en tidig hemgång i och med att jag har en ganska viktig match imorgon. Inte mig emot dock!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske mobba malin igen för att hon höll i sina bröst när hon sprang upp för trappan. Aa det ska jag nog göra. Över och ut och fred på jorden och tänk på isbjörnarna.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0