I'LL GET YOU WHEN IM POPULAR!

Jag känner mig helt enkelt lite extra cool idag. Det finns många ytterst få anledningar till det dock. Antar att mina vänner boostar upp min coolhet med sina beundrande ord som "fan vad cool du är Jennie". En annan anledning till att jag känner mig lite extra cool idag är att jag precis skickade in min och Stevens jävla förbaskade äckeluppsats som vi har krigat med under en bra jävla lång period känns det som. Vi har jobbat och jobbat utan att egentligen ha kommit någon vart. Tänks gode gud vad jag pustar ut nu. Ännu en till anledning är att jag gick och sjöng på manboy och popular idag. Mest för att jag ville bli populär. 

Kommentarer
Skrivet av: Steven

så jävla SKKÖÖÖNNNTTT!!!

2011-03-14 @ 17:41:18

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0