One week of danger

Det må vara så att jag har sugit apa när det kommer till att ha uppdaterat och jag tänker inte försvara mig mer än med att säga "DET ÄR JU LOV!". Ska jag köra på en tråkig sportlovsveckogenomgång då? AaAaa tror faktiskt det.
Måndag: Sjuk
Tisdag: Var sjuk, hängde med en nyopererad Fanny och kollade på träningen.
Onsdag: Åkte till tattarna i Solna för att chilla i Fannys tomma lägenhet. Vi hade fest alldeles ensamma med massa mat, chirre, dirre, ansiktsmasker, hundhalsband och Ugly Betty.
Torsdag: Hängde kvar i solna ett tag och åkte sen för att träna. Efter träningen kom frugan hem till mig. Vi skrev kärleksbrev och sov.
Fredag: Lekte lite med Malin och Hans-åke. Åkte senare in till stan med brudarna och pojkvännen för att käka på stammisstället Tasty Thai.
Lördag: Lekte med Jocke och drog sen illamåendes till jobbet. Nu sitter jag nyduschad och ska snart åka ut till Ängsvik för att träffa svärföräldrarna för första gången.
FESTVECKA VaAAAAAA!?

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0