ninjans mardröm

Vaknade upp i natt vid 2-tiden av en (vid den tiden) läskig mardröm. Jag blev paranoid och gömde mig under täcket med mobilen och smsade Jocke som försökte få mig att berätta om drömmen, varpå jag svarade något i stil med "Den var jätteläskig... Kommer inte ihåg vad den handlade om riktigt". Efter några om och några men lugnade jag ner mig och somnade om. Idag när jag satt i kassan och hade tråkigt kom jag och tänka på det här, och kom även på vad den handlade om och skrattade högt inom mig åt den brutalt oläskiga drömmen. 
Annars har jag en översminkad blåtira och en öm näsa. Jag spottar på er som säger att innebandy är en messport!

Här är jag från förra årets ICA-modellande. Superstar.


Kommentarer
Skrivet av: S

Shit, dark haired jenniegirl!

2011-03-27 @ 17:51:04
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0