jag är rastlös utan dig

Jag insåg idag att jag är inne i en perfekt fas i livet. Den senaste tiden,nästan åren, har jag varit instabil och periodvis tonårsdeprimerad på grund av klara och oklara anledningar. Nu däremot har jag "funnit min ro". Jag vet vad jag ska fokusera på och jag vet vad jag behöver för att uppnå största möjliga lyckan. Det bästa av allt är att det var exakt det mitt nyårslöfte gick ut på.
"Jag vill se på livet med en mer lättsam inställning och med lite eld i baken. Jag vill låta kärleken och glädjen flöda och jag vill vara allmänt lycklig."
Jag är kär, jag har världens bästa vän"förråd" och det mesta flyter på som det ska.

Kommentarer
Skrivet av: H

Det är bra Jennie, fortsätt så! :D

2011-03-07 @ 00:27:30
Skrivet av: S

men åh, tack :)

2011-03-07 @ 08:42:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0