big girls don't cry

Jag kommer verkligen inte på mitt favoritminne, så jag lämnar nummer 23 på listan bakom mig så länge och hoppar till nummer 24 - Det här får mig att gråta.
  1. När jag ser sorgliga filmer
  2. När jag ser lyckliga filmer
  3. När Jocke säger något gulligt för ovanlighetens skull
  4. När jag får bollar i ansiktet
  5. När jag får ont under matcherna
  6. När jag ser någon annan gråta
  7. När det är kallt ute
  8. När jag måste nysa
  9. När jag är förkyld
  10. När mamma och pappa skäller på mig

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag gråter till det mesta. Men som försvar måste jag tillägga att det väldigt
ofta beror på de instabila hormonerna!

Kommentarer
Skrivet av: S

Jag gillar din nya design. Den är fin. Glad och ljus. Du har alltid haft svart och deppig blogg. EmoJennie liksom. Pusspuss

2011-03-17 @ 22:03:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hahahah fuck off

2011-03-18 @ 06:54:12
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0