JAMAS

Grekland, Kreta, Agia Marina/Platanias har i särklass bjudit på den roligaste veckan i hela mitt liv. Det kan jag säga med säkerhet på grund av krokodiltårarna. I en veckas tid har allt handalt om vilken restaurang man ska äta på, vilken låt man ska sjunga på kareoken, stranden eller poolen, vilken bar/klubb man ska till och om man ska ta en shot eller en drink. Sverige, Stockholm och Värmdö har varit så långt bort det bara har kunnat och jag har njutit. Nu låter det här inlägget bara negativt mot hemma men jag är bara så otroligt deprimerad över att jag inte är kvar i paradiset. Fy satan vad kul vi har haft.
Vi och våra underbara göteborgare!

Kommentarer
Skrivet av: Linnea Östergren

Hej hej vad spännande dina poster är! kommer definitivt läsa på din blogg lite mer! :p Ha en kul helg =P

2011-06-28 @ 17:41:25
URL: http://jade.se

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0