chartersemester

Nu är jag tillbaka på stället där jag får ångest över att jag inte har bloggat sedan min födelsedag. Till att börja med vill jag bara förklara den optimala lyckan jag upplevde på min stora dag. Underbara vänner var där och gav mig superfina och roliga presenter, vi åt god mat, spelade kubb(mitt lag vann), skrattade och drack alkohol lagligt. Sedan dess har jag umgåtts med Joakim (förlåt för uttrycket) 24/7 i och med att jag imorgon vid 07:05 sätter mig på planet till Grekland tillsammans med Malin, Minna och Tea. Under en veckas tid ska vi sola, bada, äta grekisk mat och försöka att koppla bort allt som inte har med Agia Marina att göra. Det här lär vara det sista inlägget som publiceras innan jag åker hemifrån vid 03-04 tiden imorgon. Jag är så sjukt jävla taggad och nervig.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0