äggmök

Efter alla miljontals kommentarer som desperat har bett om "MEEEEEEEEEEEEEEEEEER, JENNIE GE OSSSSS MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!" måste jag kanske förklara min frånvaro. Till att börja med har jag blivit analfabet som förövrigt är det roligaste ordet i ordlistan efter "äggmök", ni kan ju tänka er själva hur det lät första gången någon gång i åttan när jag skulle läsa det högt på svenskalektionen. Förutom analfabetismen har jag bränt axlarna, varit i falun och spelat innebandy, tagit sommarlov för tidigt, jobbat, hängt med pv och kompisar, sett Markoolio på grönan(kung), twittrat, gömt mig för städerskan och svettats mm. 
Om någon timme ska jag sätta mig på mammas vingliga gamla kärringcykel och ta mig bort till fysträningen
för att svettas ännu lite mer!

Om 3 dagar är det sommarlov, om 4 dagar fyller jag 18, om 10 dagar åker jag till grekland!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0