Hap hap hap happy birthday

Nu är dagen kommen. Du vet dagen. Dagen med stort D som inte en jävel har missat på grund av vårt tjat det senaste året. Visst slår det kanske inte Thuritz offentliga tjat i omklädningsrummet, men fan, bakom ridån har vi längtat som in i satan. Trots din skada, och trots denna plågsamma längtan till både körkort och flippning på alla stureplans uteställen, har det passerande året inneburit ett mentalt lugn för dig om jag förstår det rätt. Och tack vare ditt lugn, och tack vara ditt stöd har det året som har varit det mest stressiga och nervsammanbrytande för mig blivit lite lättare. Du ska veta att jag är evigt tacksam över att du alltid med omtanke finns en signal, eller en tweet, ifrån. Du är en riktigt fet vän, och du vet vilken innebörd det ordet har i detta samband. Här får du en sjuhukt tråkig film som jag har klippt ihop samtidigt som du desperat tjatat om att Blair inte har skrivit grattis på facebook och samtidigt som jag vet att du försöker via telepati tala om för mig att du väntar på det här inlägget. Så här har du det. Och grattis till teoriprovet, imorgon har du körkortet i din hand. Dvj.
<3

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Du är bäst <3

2011-07-11 @ 17:15:39
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Fanny

Och ännu mera bäst, den här texten ska jag spara.

2011-07-11 @ 21:08:37
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0