Not so much island in the sun right now

Ikväll ska jag lämna Värmdö för första gången på en vecka och det känns mer än rätt. Det lönar sig inte att växa fast här ute bara för att jag har varit down in the downess. Idag har jag varit kyckling och ni får gärna hacka mig efter det här jag ska berätta nu. Jag var och tog blodprov för sisådär 7 timmar sedan, svimmade till, och känner mig fortfarande aningen snurrig. Jävla pussy. Men det där "tyck synd om mig" momentet hade jag på twitter strax efter händelsen så det skippar vi nu. På tal om underbara twitter, varför i helvete har ni inte lyssnat på mig och skaffat? Om gud har en avkomma som han har klämt ut med sin ädla nedre region så är avkomman fanimig twitter. Det finns inget mer underhållande om man är rastlös och desperat. Som sagt, Rocklarsson heter jag och jag är bäst. Over n out.

Kommentarer
Skrivet av: Coccii

Varför tog du blodprov?? :Oo

2011-07-03 @ 18:29:57

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0