im going out tonight

Varannan dag funger min dator, och varannan inte. Trasiga dagar, som idag, då får jag blogglust. Fungerande dagar, som i förrgår, då sket jag fullaste faan i bloggen. Nu har jag blogglust, hittade en dator jag aldrig sett tidigare, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. De senaste dagarna har jag växlat mellan sjuk och frisk då dom friska stunderna endast har varit en visionell inbillning för att jag ska ha kunnat hitta på saker. Snart är sommaren slut och det känns inte riktigt som att den ens har börjat. Snart börjar trean och jag känner mig på ett sätt motiverad. Mest motiverad till att ta studenten och helt plötsligt ha frihet. Det kommer bara finnas möjligheter. Dit man vill, dit åker man. Det man vill göra, det gör man. Nu vet jag att jag låter otroligt irrelevant, aningen naiv, men just nu har jag gärna den bilden för motivationes skull. Ikväll kommer sommarens hetaste allsång äga rum. FAAN att man inte är där. Carl Norén och Hoffe. Inte värt att missa.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0