Confessions.

Den här grejen med att hålla igång en blogg, jag vill fullfölja det, verkligen. På senaste tiden har jag mått upp, jag har mått ner och jag har fan mått åt alla håll och kanter. Inte utan anledning dock. Jag satte stopp vid fem underbara månader med kärlek tillsammans med Joakim för ungefär tre veckor sedan. Det tog hårt på mig. Hårdare än jag någonsin kunnat tro. Det är fortfarande jobbigt och kommer troligtvis vara ett bra tag framöver. Hela den situationen har satt mitt humör på turbulens. Bortsett från den händelsen har jag fått reda på att jag har brist på b12, något som orsakar både trötthet och deprission. Perfekt kombination på ett sommarlov. Jag försöker att bara ha kul och vara med mina vänner men samtidigt känner jag att jag inte är samma gamla jag. Jag vill verligen komma tillbaka och det ska jag göra. Tack för ert tålamod om jag har varit dålig på att höra av mig, kraften till att ta tag i saker som inte redan är inplanerade finns helt enkelt inte där just nu. Puss och hej jag tycker om er alla.

Kommentarer
Skrivet av: johanna

<3

2011-07-20 @ 17:41:08
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

Men neej, vad jobbigt:( hoppas du känner dig bättre snart <33

2011-07-20 @ 20:06:37

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0