with a little help from my friends

Nu var det här lovet slut och pausen från plugget likaså. Jag ska verkligen försöka att se så positivt som möjligt på den äckliga jävla plugg-skiten. Japp det ska jag.

Sen har jag ett litet uppdrag till er som ni kanske kan hjälpa mig på traven med. Jag har, som ni kanske har märkt, inget vettigt att skriva. Men jag vill skriva. Därför tänkte jag att vi tillsammans kan komma på ämnen som jag kan skriva om.

Tack på förhand
MVH för tillfället oskön bloggerska

Update: Eller om någon känner för att gästblogga om hur mycket den älskar mig. Det går också bra.

Kommentarer
Skrivet av: J

Jag kan gästblogga, men isåfall blir det om "Varför världen mår bättre när jennie är olycklig - 10 enkla steg"? :O

2011-01-09 @ 19:24:46
Skrivet av: jennie

du är så hemskt. rakt igenom. usch.

2011-01-09 @ 20:02:58
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Vera

Äsch sno min lisa, då har man ämnen att blogga om i en månad, sen får man ta den sorgen när den kommer när den tar slut.

2011-01-10 @ 10:27:22
URL: http://veerus.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0