I'm gonna buy a gun and start a war

Återigen hemma men den här gången en aning isolerad från Sveriges aktuella nyheter. Jag har ingen aning om vad som har hänt varken i bloggvärlden elleri den riktiga världen. Men vet ni vad? Det spelar inte en sådan stor roll. Jag har haft en fantastisk semester på två veckor i Aruba med familjen.

Några saker som har fascinerat mig lite extra under semestern är:
1. Alla galna Amerikanare som jagar solstolar innan klockan fem på morgonen men inte visade sig på stranden under hela dagen. Stranden var ett konstant krigsfält.
2. De ytterst socialt kompetenta fåglarna och ödlorna.
3. Arubianerna är nog det mest språkbegåvade och trevliga folket jag har stött på.
4. Att folk kan ha så satans fula solglasögon. Det gör mig frustrerad.
5. Detsamma gäller de där trosbadbyxorna.

Nu ska jag ladda batterierna så jag lyckas hålla mig vaken när jag ska leka med mallanbrallan.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0