Kostymen är köpt och allt är klart för fest

Satan i gatan vilken rolig helg jag har haft det. Igår hade Tom sitt 18-års fekkelito och jävlar vad det var röj. Det var spårning till Markoolio, Dr Bombay och till Magnus Uggla. Det var privatfest med skrållan under ett bord i ett mörkt rum. Det var deep talk inne på toaletten med Välme. Det var slagsmål mellan mig och Julian. Dock var det inte ömsesidigt. Han skrattade mest. På vägen hem åkte vi med Sveriges blygaste taxichaufför. Jag satt i framsätet och försökte få igång en konversation men fick inte respons av den 30-åriga mannen jag kollade på utan av den 11-åriga tjejen som gömde sig där bakom den ytliga fasaden.

Sen så är det ju så att jag och Nils kastade ihop en liten trudilutt till Tom. Den går av någon anledning inte att ladda upp. Men tryck här så kommer ni till den.

Kommentarer
Skrivet av: J

Hade vi fight? :O underbar låt förresten, förlåt för att jag och mange kom och förstörde! vi borde bjudit hansson

2011-01-23 @ 23:34:05
Skrivet av: jennie

nej, men jag spöade skiten ur dig när du var jobbig!!!

2011-01-24 @ 09:13:57
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

Vilken fin sång!!! :)

2011-01-25 @ 20:42:16
URL: http://www.google.se

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0