who's that chick?

Nr 7 - Min bästa vän

Egentligen tänkte jag hoppa över det här numret för att jävlas med Malin. Hon var lite arg på mig i Lördags nämligen för att jag inte hade bloggat på ett tag. Anledningen till att hon reagerade så starkt på att jag inte hade uppdaterat var att hon på något sätt har självutnämnt sig till min bästa vän och ville att jag skulle komma till det här inlägget så fort som möjligt.

Egentligen är jag lite smått anti "bästa-vän" titeln. Samtidigt är jag anti att vara anti. Jävla dubbelmoral. Back to the ämnet. Malin Skoglund Sandell är väl min bästa vän och den där jobbiga och äckliga syster jag aldrig fick. Jag har mest visat den korkade Malin här i bloggen, och folk som inte känner henne bra har nog uppfattat henne som lite blyg. Det sistnämnda är en sida jag dock aldrig får se annars. Jag ska skriva upp några exempel till varför Malin är just min bästa vän.

1. Malin är sig själv. Uppifrån och ner och nerifrån och upp.
2. Jag kan vara mig själv med henne. Uppifrån och ner och nerifrån och upp.
3. När hon ska ge mig ett råd säger hon som det är om hon tycker att jag gör fel, men på ett sätt som ändå stöttar mig och hjälper mig framåt. Hon säger inte att jag har gjort eller agerat rätt när jag faktiskt inte har gjort det. Och det är sällsynt hos töser i vår ålder tycker jag.
4. Hon är den mest omtänksamma och ödmjuka person jag någonsin träffat.
5. Jag brukar få klappa hennes hund Hans-åke.

OCH I SOMMAR DRAR VI TILL KRETA! HON OCH JAG! JAG OCH HON!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAW!

2011-01-23 @ 12:28:55

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0