snart är det jag som är kung

Dag 1 - Om mig

Jag anar det värsta när jag redan vid första punkten får andningsbesvär och tix av nervositeten. Men vem är då jag? Jag heter Jennie Kajsa Maria Larsson, men ni kan kalla mig Jennie, eller Larssa. Allt annat är uteslutet. För tillfället är jag inne på det sista halvåret som 17-åring, sista halvåret som en barnrumpa. Det känns som att jag skriva i en "mina vänner" bok.

Favoritfärg:
Har alltid varit blå, egentligen har jag inte ens tänkt efter om jag gillar någon annan färg mer. Men det var coolt att inte älska rosa som alla andra tjejer när jag var liten. Enligt mig. Det där har också varit ett faktum när det gäller mig. Jag har aldrig känt för att vara en "pink lady" som har brytt mig särskilt mycket om ideal och sånt trams. Samtidigt som jag skrev "jag har aldrig [...] brytt mig särskilt mycket om ideal och sånt trams" slog det mig hur fantastiskt fel det är. Silly me, klart jag har brytt mig om det. Det har väl mest handlat om att jag inte har velat bry mig.

Favoritmat:
Just den här frågan var den jag fruktade mest, efter "favoritbok/film" i "min vänner" böckerna. Oftast skrev jag det första som kom upp i huvudet, eller det som personen innan mig hade skrivit. Det där med kreativitet och snabbtänkthet(?) har aldrig varit min grej, självklart har jag försökt jobba på det. Men ni vet hur det är. Men åh nu blev jag sugen på min och mallans nationalrätt. Kyckling, potatisklyftor, bea och sallad.

Ofavoritmat: Korv och allt annat som äcklar mig.

Hobbys: "På fritiden gilar jag att leka med mina väner. Min bästis heter Malin. Vi brukar ha jetekul tillsamans." Annars spelar jag innebandy, sjunger i det häftigaste rockbandet ni kan tänka er och sitter till och från i kassan på ICA. Ibland gillar jag att halka på hal mark också.

Förutom detta är jag asrolig!!!!, supersnygg!!!, jättesnäll!!!, supersmal!!!, bra på allt jag gör!!!,  (för känslosam), (sjukt jävla störd) och (sarkastisk).

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

True story

2011-01-10 @ 21:03:12
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0