Stubinen brinner, mot explotion!

Först har jag en fråga? WHATS UP WITH POESIN PÅ FACEBOOK IKVÄLL? No hard feelings eller så, men varannan statusuppdatering är någon rad tagen från en låttext. Jag är å andra sidan inte den som ska säga det, med tanke på mina egna rubriker.

Nu till en annan, viktigare sak. Kommer ni ihåg att någon var inne på min facebook i Aruba när jag glömde logga ut? Igår kväll när jag, Jacob(lillebror, 12 år) och Mamma sjöng singstar avbröt Jacob mitt i allt och sa; "Jennieeeeee, kommer du ihåg när det var en som var inne på din facebook i Aruba?" Varpå jag svarade; " eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ja". "Joo... heheheheh, det var jag."

Hur listig är inte han? Och hur fan har han kunnat hålla minen. Jag blir lika fascinerad varje gång han visar något slags tecken på intelligens. Kanske dags att inse att han börjar bli stor.

Kommentarer
Skrivet av: Pauline

HAHAHAHA men fan va skön xD

2011-01-18 @ 14:43:04
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0