Mitt liv som kändis

För tillfället medverkar jag i (vad jag vet) tre olika former av mediaprojekt.

1. Musikvideo. Jag är den hattiga tjejen med gula hängslen. Jag har aldrig känt mig så häftig som jag gjorde med den 80-tals klädseln. Det gäller att vara observant för att lägga märke till mig.
2. Tv4 kom till vår lektion och filmade och ställde frågor. Först ser man mig vid 01:00 i bakgrunden med blå skjorta, 01:07 ser man min rygg då jag sitter och fnissar med Evelina i hopp om att dom inte vill filma mig om jag inte är seriös. Förövrigt tycker jag att klassen skötte sig rätt bra.

Klicka här om ni nu vill se repotaget!

3. Sist men inte minst medverkar jag (och hela min klass plus ungefär 500000000000000000 ungdomar till) i Cornelis Vreeswijk filmen. Det är den scenen när han spelar på roskildefestivalen. Jag själv har inte sett filmen, men enligt säkra källor (alla skvallerbloggar) ser man mig.

Det är fan inte lätt.


Kommentarer
Skrivet av: J

Reportaget!! (språkpolisen) Sen äre ju så att du snart kommer ha huvudrollen i den fantastiska filmen En Midvinternattsdröm, värt att nämna? :)

2011-01-10 @ 23:35:45
Skrivet av: Pauline

Vet du Jens jag träffade Lizette i nacka forum här om dan! hon jobbar där på hm! :o

2011-01-11 @ 18:25:23
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Skrivet av: NadiaNadiaNaida

SÅ JÄVLA COOL. Tänkte skriva något mer men glömde bort. Värd kommentar... neee, men du var pinsamt snygg i Retrokärlek, helt galet :o <3

2011-01-11 @ 20:43:56
URL: http://superfaggot.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0