I Just wanna live

Nr 4 - Innan jag dör

Ni vet alla saker man vill göra innan man dör, men vet att man aldrig kommer vara man nog att genomföra. Ja det är väl dessa saker som ploppar upp i huvudet nu. Men jag ska försöka skriva en lista på 20 saker jag vill göra innan jag dör, som till stor del är realistisk.

1. Hoppa fallskärm
2. Tatuera mig
3. Skaffa barn
4. Kanske få en rik karla karl på köpet
5. Vara en rockstar
6. Haft en helt ok framgångsrikt karriär inom något yrke jag brinner för
7. Bli vältränad
8. Städa mitt rum
9. Flytta utomlands
10. Tågluffa
11. Springa naken i snön
12. Sluta ta sönder saker
13. Köpa en apa
14. Lära mig kråla
15. Göra en riktigt fet god gärning
16. Vara bäst på något
17. Dricka kaffe
18. Fixa en ny sladd till min keyboard
19. Läsa hela bibeln
20. Äta korv igen

Jag måste nästan sätta igång omedelbart om jag ska hinna med allt innan vi dör om cirka 2 år.


Kommentarer
Skrivet av: J

3. Asian babies? :O

2011-01-13 @ 22:21:15
Skrivet av: Hubbe

Hahah, Julian alltså. Like på den.

2011-01-13 @ 23:53:53
URL: http://[email protected]

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0