friday im in love. och det är ju fredag hela veckan. aight?

Jag är så otroligt glad och lycklig. Kommer ni ihåg att jag skrev i något inlägg att jag under 2010 och bakåt har varit "immun" mot att bli kär. Ja, så fort det slog över till 2011 var det precis vad jag lyckades bli. Kär alltså. Det känns fantastiskt bra och alldeles alldeles underbart. Nu ska jag sluta fjolla för er med mina lyckorus(dock inte för mig själv... hehehe).

Nu på kvällskvisten har jag befunnit mig ute i skogen hos Skrållan och ätit marre, chirre, orre och gorre. Nu är sängen för jag har ett jävligt begränsat förråd när det gäller energimängd. Plus att jag har samling kvart över 8 imorgon. Men kom ihåg att jag är lycklig ändå!


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0