2011

Många har skrivit en resume av 2010, men jag känner inte för att göra det. Även fast jag har haft många underbart och sjukt jävla roliga stunder har 2010 inte känts som ett bra år. Överlag. Jag har varit en sopa på att hinna med saker och jag har blivit en hel soptunna på att höra av mig till mina vänner. Vilket har resulterat i att jag inte alls har samma relation till alla längre. Jag har förvirrat mina känslor och satt en spärr som talar om att jag inte kan bli kär. Jag har brytt mig för mycket om vad andra tycker om mig och har blivit rädd för att berätta saker för folk då jag halvt har börjat sluta tro på en konstant tillit mellan människor.

Allt det där vill jag lägga bakom mig. Jag vill se på livet med en mer lättsam inställning och med lite eld i baken. Jag vill låta kärleken och glädjen flöda och jag vill vara allmänt lycklig. Självklart hör det till att vara deprimerad eller att ha lite ångest då och då, det är bara dumt att blunda för det. Men jag vill inte ta lika hårt på saker längre. Jag ska heller inte bry mig om de människor som jag vet att jag inte kan lita på. Jag ska hålla mig borta från trubbel helt enkelt. 

Jag ska även få alla MVG resten av gymnasietiden, jag ska bli bäst i innebandylaget, jag ska börja sjunga som en gudinna och jag ska lära mig ALLA PLU-koder på jobbet. Hybris kommer bli mitt mellannamn.


Kommentarer
Skrivet av: Pauline

Då är vi två med att se på livet mer lättsamt du <3 :) lets do it together

2011-01-08 @ 03:24:28
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

Let's do it! :)

2011-01-08 @ 12:15:58
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0