- "När kommer dom?" - "Vilka då?" - "Dom som bryr sig!"

Här kommer det förmodligen tråkigaste inlägget någonsin. Känner att jag måste beta av några helt ointressanta nummer från listan.

Jag tänker faktiskt hoppa över nr 10 - det här hade jag på mig idag. Jag skulle sända ut dubbelmoral om jag helt plötsligt körde på en dagens outfit. 

Nr 11 - mina djur
Min familj har en kanin. Hon är svart. Hon heter Skuggan. Hon säger inte så mycket.

Nr 12 - i min väska
iPod, läxböcker, kalender, schema, pennor, nycklar, plånbok, öhhhhhh.

Nr 13 - den här veckan
Måndag: Plugga
Tisdag: Jobba
Onsdag: Kungsberget
Torsdag: Träna
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba sen troligtvis hem till pv
Söndag: Träffa min äldsta och mycket nära och fina vän Johanna

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0