summering

Jag känner mig rätt så tillfreds med hela den här skolsituationen nu bortsett från dagens frustrationer som vi behåller osagda. Skivan är bokad och projektarbetet har sparkats igång. Mössprovning inom en ytterst snar framtid och veckorna kan räknas ned till dagen med stort D. Just nu vill jag bort från den där skolan samtidigt som jag vill att mamma ska sluta skicka invites på wordfeud. Har utvidgat mitt sociala nätverk och upptäckt att det finns så mycket intressant hos människor. Har gjort mitt på sommar! för säsongen då jag aldrig i mitt liv sätter foten i den 20 meter långa toalettkön igen. Aldrig mer. Förrän nästa sommar.
Idag satt det en pundare under ett träd på min tomt och väntade på bättre tider. Jag undrar hur människor kan hamna där. Under ett träd på en främlings tomt. Vill leda människor på rätt spår, vilket är omöjligt, alla människor har olika spår och jag vill inte vilseleda dom ännu mer. Idag är jag som alla andra dagar trött i huvudet. Måste sluta upp med det.
Här är min bästa vän

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0