när allt känns på rutin och redan gjort ska jag samla mina krafter och göra något stort

Idag är jag ledig och som traditionen talar regnar det även idag. Klockan är kvart i ett och det finns inga planer. Jag vet inte ens om jag vill ha planer. Samtidigt som jag har noll koll på läget har jag ingen vidare lust att göra något speciellt. Jag menar, det regnar ju. Och det är sommar. Och skolan börjar snart. Fan. Malin får man inte tag på heller, inte på en vecka har hon visat någon typ av livstecken. Pank börjar jag bli också, igen, ändå vill jag ut ikväll. Sitta och träffa människor. Vara social. Fan jaa det vill jag. Någon som är på?
'Den klassiska powernapen efter poolen i Grekland.

Kommentarer
Skrivet av: johanna

haha du e så söt gumman <3

2011-08-07 @ 21:02:38
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0