beautiful people

Det roligaste som finns är att vara ute och träffa nya människor. Människor som är allt förutom den jag är. Det är intressant och underhållande om något. Igår när jag och Minna satt på Snaps kom den här mannen och slog sig ned bredvid oss. 
Bokstavligt talat så var det ju såklart inte han, men en kopia både personlighet- och utseendemässigt. Till att börja med var han homosexuell (vilket hade kommit fram via rykten och inte från honom), superreligiös och 41 år. Helt plötsligt var han en hetrosexuell man som ville fika med mig, superreligiös och 41 år. Samtal som rådde var bland annat om evolutionen ägde rum eller inte och ja frågor kring döden. Det var intressant trots att hans tillstånd inte var det mest stabila. Och trots att jag mest satt och drev med honom. Nu såhär i efterhand känner jag mig som en hemsk person. Han får gärna tro att råttor har fått vingar från Gud och att dom inte tillkommit på ett naturligt sätt. Det får han faktiskt. Over n' out. P.S idag har jag varit så jävla duktig på alla sätt och vis. Förtjänar ännu en filmkväll. Yeah.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0