you make it real

Idag har jag...
  • ...börjat gråta efter att Malin ställde den idiotiska frågan "vad skulle du göra om jag dog?". Hemska jävla äckeltanke. Usch.
  • ...gått en promenad i solen med glass hela dagen.
  • ...vaknat upp bredvid en jättesöt tjej. Det där lät ruskigt lesbiskt, men med tanke på föregående inläggets innehåll förstår ni nog grejen. Det hoppas jag åtminstone innerligt.
  • ...köpt tonårsböcker med Malin för vårat presentkort på bokhandeln.
  • ...och det bästa av allt!!! Fått besök av påskharen! ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat.
  • ...och ja, fått lön har jag ju också.

Kommentarer
Skrivet av: `S

Med glass hela dagen? Smälte den inte?

2011-04-27 @ 17:59:49

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0