satan i gatan

Det första jag märker när jag loggar in på blogg.se är en sarkastisk kommentar av Sofia, åh äntligen är hon hemma! Jag har precis som min instinkt talade om tidigare, blivit sjuk. Dock är jag inte dödsdödsdöds sjuk, så sympati är inte obligatoriskt men uppskattas som vanligt ändå. Lyssnar på Veronica Maggios nya album gör jag också och andas hetsigt efter dagens motion upp för trappan när jag hämtade dagens första pigelin. Idag har det även gått 3 månader sedan jag och Joakim officiellt blev ett tråkigt gammalt par, tiden går rätt fort. Nu ska jag kolla på gårdagens bigbrother, besatthet är inte jättecoolt.

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

TA MED BILDERNA IKVÄLL ANNARS FÅR DU PASSA DIG SOM SATAN! FAN OCKSÅ! DU KOMMER INTE IKVÄLL FÖR DU ÄR SJUK!

2011-04-28 @ 16:10:20
URL: http://www.plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: jennie

hahahahahahahahahhahahahahhaaaaaa

2011-04-28 @ 16:14:55
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: S

<3



Grattis till dig och Jockeboy!

2011-04-28 @ 21:47:55

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0