on one knee

Det här inlägget ska tillägnas min imponerande endimensionella vän Fanny Johansson. Jag vet att det suger apbajs att läsa inlägg om andra personer, men hon är värd det här inlägget. Antingen läser ni, eller så väntar ni tills någon gång nästa år då nästa uppdatering kommer. Fanny, du trodde inte att det fanns en plan bakom förra inlägget? Du ber om ett inlägg om dig, och jag lägger upp en bild på vår slagpåse istället, tror du inte att det ligger en sniken plan bakom det hela då? 
Fanny ska hur som helst till farbror doktorn idag för att se om en eventuell till operation måste äga rum, jag tror inte att det ska behövas, därför är det inte långt kvar tills hon kan spela innebandy som vanligt igen. Dock kommer jag aldrig någonsin våga gå in i en närkamp med henne på en träning, fyfan, hon luktar ju så jävla illa. 
Jag ville mest säga lycka till med det här inlägget. Kom ihåg; Gör som Larsson!

Kommentarer
Skrivet av: Fäni

Nej det förstod jag inte för det är för komplicerat när man är ilsken och svartsjuk (fast jag var inte ilsken och svartsjuk, bara sådär charmigt tjurig som ensambarn kan bli). Mihi puss på dig, jag är övertygad om att det är det här inläggets förtjänst att jag slipper operation! Jag ska alltid följa "Görssom Larsson", tror att det är en trevlig prick! :D

2011-04-20 @ 15:45:11
URL: http://www.plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0