Mongoschleider

Jag är inte magsjuk alls överhuvudtaget längre, för jag är svinsugen på godis. Däremot är jag trött och ögonen snurrar lite som dom vill, trots att jag har sovit mer än någonsin de senaste dygnen. I kväll kommer pojkvännen hit så ska kanske städa bort spyhinken och allt annat äckligt som magsjukan medfört. Kan vara en hit hos honom liksom. Duscha kanske man ska göra också, och vända mjukisarna rätt. Förstår ni hur äcklig jag är? Jag tror inte att ni förstår det då jag knappt gör det själv. Sjukt jävla galen grej.
Här har ni även ett bevis på hur lättskrämd jag är och på hur jag har en tendens att låta som ett mongolid när jag pratar. God kväll

Kommentarer
Skrivet av: S

Hahahahahahahahahahahaha fan vad du suger.

2011-04-13 @ 18:43:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0