förändringar

Nr 25 - Något som förändrat mitt liv
Jag anser att allt som händer, varenda liten milstolpe är med och förändrar mitt liv. Däremot finns det saker som förändrat mer eller mindre.
Gymnasiet
Innan jag började på gymnasiet kände jag i princip en människa som inte bodde på Värmdö, grattis Vera. Men det lilla lilla sortimentet har ökat rätt så radikalt vid det här laget. Att blandas med massa nya människor är en viktig faktor till förändringar, dock kan jag inte sätta ord på förändringarna då jag måste dras med mig själv varje dag och jag måste se mig själv i spegeln varje dag. Det jag också lärde mig av att träffa massa nya människor var att man inte alltid måste bli bundis med alla man träffar utan att det viktigaste är att faktiskt prioritera det man är säker på att man vill ha kvar. Detta gjorde bland annat så att jag bara har blivit ännu närme Malin som jag har känt ganska länge men som förrän nu på gymnasiet har blivit min one and only bästa vän trots att vi går i helt olika skolor. 
Att våga gå in i ett förhållande
Det här är första gången som jag har vågat ta det ett steg längre så att man går in i ett förhållande.
Tidigare har det suttit en spärr som hindrat mig från att släppa friheten. Förstod inte vad jag tänkte med då
det här är bland det underbaraste jag varit med om. Det handlar liksom inte längre bara om att vara kär,
det handlar även om vänskap. Och jag älskar vänskap.
Egentligen är jag ju rädd för förändringar, så det är en förändring i sig att jag accepterar förändringarna.

Kommentarer
Skrivet av: Vera

Känner mig hedrad

2011-04-17 @ 23:26:57
URL: http://veerus.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0