egoboostar och könsmogenheter

I min familj får man egoboostar dagligen. Här har vi två exempel när min lillebror blev offret uppe i fjällen.
Vi satt och kollade på något program om en gravid tjej. Jag: Mamma, vad skulle du säga om jag var gravid.
Mamma: Jag skulle säga "aa det var ju dumt".
Jesper(SB): Vad skulle du säga om Jacob var gravid?
Mamma: Jag skulle säga att han ändå inte är könsmogen
På vägen hem stannade vi till vid vägkanten för att Jacob skulle kissa.
Men han hittade inte ett bra ställe att ställa sig på för att skymma sig bäst från bilarna.
Mamma: Men Jacob skärp dig! Kissa bara! Ingen ser din lilla snopp ändå.
Det är ju inte direkt så att du har en snabel som hänger och dinglar!


Kommentarer
Skrivet av: cäcyyy

Hahaha så jävla sköna xD

2011-04-04 @ 16:21:02

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0