dagens bitterfitta

För tillfället sitter jag och roar mig med att Fanny säger att hon är arg på mig för att jag vägrar gå och kolla på träningen med henne. Men hon vill på något sätt genom att säga att hon är arg få mig att tro att hon inte är arg, på riktigt, utan bara på låtsas. Det absolut roligaste med det hela är dock att hon verkligen är arg på riktigt, om inte arg så är hon åtminstone sur alternativt grinig. Och det är bland det roligaste som finns, när Fanny är sur på så roliga grejer. Nu kommer hon bli irriterad på mig för att jag skriver det här inlägget, det tycker så klart jag är skitkul det också. hHahahhahahahhhahHahah.
hahahaha åh vad jag ser fram emot hennes reaktion när hon har läst det här. hahahahhahaa. Fanny, dig tycker jag om :D <---- titta, du fick en smiley!

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Hahahahaha jag dör! Jag var faktiskt sur för ingen normal människa planerar donkendate och allt sådant för att sedan komma på hoppsan hej vilt att den har feber och inte orkar SITTA och TITTA på en träning. Men jag uppskattar inlägget, även om det inte makes up for it. Var du förresten tvungen att välja den allra snyggaste bilden? Folk kommer ju stalka mig i evigheter... Åhh titta på fan, jag fick en smiley, nu tycker jag plötsligt om dig så hääääääär mycket :) Puss hej tack för mig hoppas du njöt av denna uppsats.

2011-04-05 @ 20:40:53
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0