vi ska vara dom vi vill vara. hellre nu än efteråt

Idag har varit en ruskigt fnittrig dag. Ja. Ni vet en sådan dag då någon kan komma fram och säga "tja" och du skrattar oavbrutet i exakt tjugo minuter i personens nylle, bara för att det är en sådan dag. Och när det är en sådan dag är det okej att vara sådär fruktansvärt onormal. Det bästa var dock att cirka hälften av skolans elever var bakis. Så jag stack nog inte ut allt för mycket ur mängden.

Jag gillar även starkt att ni alla hatar stjärnan jag vill tattoooaa in i min hud för resten av livet. Jag kanske ska förklara för er, och jag må låta korkad och allt det där. Men jag vill inte tatuera mig för att jag vill ha något betydelsefullt inristat på min kropp utan jag vill ha något snyggt. Något som ser cleant och ja, snyggt ut. Sen är det ju 9 månader kvar till the day. Så tid om något är vad som finns. :)

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0