Tusen gånger starkare

Nu har jag gjort min debut på röda mattan. Dock fick jag gå där själv, lite hastigt och blygt sådär. Utan några intresserade fotografer. Men det här handlar faktiskt inte om mig utan om Jullebulle som så snällt frågade mig om jag ville följa med på premiären till "tusen gånger starkare" som han medverkar i.

Först skulle vi då se filmen på Saga, och vi "medföljare" fick inte sitta med the stars utan en bit ifrån. Men jag fick några kompisar så jag kände mig inte helt alone in the dark. Jag ville skrika "HONOM KÄNNER JAG!!!" varje gång Julian syntes på duken, men jag behärskade mig, trots min överdrivna stolthet.

Efter filmen drog vi vidare på brunch med filmgänget. Jag och Julian trotsade lagarna och åt bara efterrätten, sen drog vi :PppPPpPppPp.

Tack för en rolig dag och för att just jag blev din utvalda blondin! :D

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Var den episkt, häftigt, sexigt, grymt när Julian sa sina två ord, sin enda replik?

Positiv särbehandling



Dansade han nice? Var det underbart?

2010-09-19 @ 22:07:25
Skrivet av: J

Ingen orsak, fick ju ha med min favoritblondin!



Och hubbe, det var grymt (see it to believe it)

2010-09-19 @ 22:42:12
Skrivet av: Hubbe

Jag får väl göra det (;

2010-09-20 @ 06:56:48

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0