playing the blame game

En viss desperat läsare (nämner inga namn) lackar satan för att jag inte uppdaterar något. Själv ligger läsaren i fråga hemma istället för att gå till skolan. Klipp dig och skaffa dig ett jobb tjejen (SOFIA SANDWALL), sen KANSKE jag kan börja uppdatera bättre.

Vad har jag gjort dom senaste dagarna då? Förutom att gå i skolan, deppa över att inte vara i spanien och plugga. Tjaa. Ingenting alls faktiskt. Det kan vara därför jag inte har skrivit något. Nu vet jag att jag håller på att hungra ihjäl och att jag kommer äta så sjukt jävla mycket att hållen jag kommer få på träningen sen kommer vara out of this world på grund av min glupskhet.


Kommentarer
Skrivet av: S

Tack så mycket JENNIE LARSSON för att du uppdaterar!!!!!!!!!!!

Jag kommer på måndag. That I promise you. Jag är deprimerad. Läs min blogg så förstår du varför.



Och btw. Jobb har jag redan skaffat mig. Och jag klippte mig för typ två veckor sedan :@ Klaga inte. Kom hit och friska till mig lite istället.

2010-09-09 @ 19:54:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0