i brist på allt annat bjuder jag nu på lite fest

Min senaste kram: Var en tvångskram från Sandells sida innan vi skildes åt när hennes buss kom.
Idag har jag lärt mig att: Det är okej att vara sådär fruktansvärt glad utan anledning
Jag trodde aldrig att: Jag skulle glida ifrån mina underbara vänner i gamla klassen så som jag gjort.
Jag lyssnar på: Min nygjorda "myslista" på spotify. Det är så oerhört fint när det värmer i hjärtat på grund av musik. Ja, det är livet.
Jag pratar: bara en massa strunt
Jag avskyr när folk: Avskyr
Jag är sämst på: För tillfället skulle jag vilja säga Engelska B. Men över lag är det deffinitivt att ta emot komplimanger. 
Om jag skulle vara ett djur skulle jag vilja vara: En hund. Det där lät bara barnsligt. "Hej jag heter Jennie. Jag är 17 år och på fredag ska jag läsa det nya numret av djurvänner."
Min bästa vän är: Jag vet inte om jag tror på det där med bästavän. Eller, det är väl mest titeln jag inte tror på. Men den vännen jag känner mest tillit till och trygghet med är MM.
Kärlek är: Jag låter er veta den dagen jag är säker på att jag har upplevt det på riktigt.
Den bästa tiden i mitt liv: Jag är inte helt säker faktiskt. Hela mitt liv är hyllningsbart.
Jag har mist: Världens finaste hund. (återigen Jennie, 17 år, fredag, djurvänner.)
Jag är: Tonåring. Det vill säga, jag har inte en blekaste.
När jag borstar tänderna: springer jag omkring i huset och gör det som måste göras innan bussen går.  
När jag lagar mat: använder jag mig av micron.
Jag är rädd för: uppmärksamhet. (ironiskt men sant) 
Den värsta känslan är: att känna att man inte räcker till
Mitt mentala Bollplank: musiken, lätt!
Den bästa känslan är: Ingenting, absolut ingenting slår glädjen!!!!
Jag är bäst på: att uppdatera min blogg idag
Jag kommer alltid att vara: SKÖN
Det finaste som finns är: pure friendship
I sommar: har jag levt loppan
Sist jag verkligen grät var: Här om dagen när Soffan skickade ett fint youtube-klipp
Jag kan: skratta
Jag kan inte: sluta skratta när jag väl börjat
Min mobil är: likadan som Malins, Veras, Sofias och ungefär tusen andras mobiler.
När jag vaknar på morgonen: Är jag trött
Innan jag går och lägger mig: Borstar jag gaddarna och kollar på alla awesome program 6an har att erbjuda.
Just nu tänker jag på: Alla awesome program 6an har att erbjuda.
Idag har jag: Varit i skolan, åkt hem och fortsatt med skolan.
Ikväll ska jag: Kolla på Idol och kungarna av tylösand på datorn.
Imorgon kommer jag: Vara i skolan och spela sen innebandy
Jag vill verkligen ha: pengar
Den jag senast pratade med var: ma faatheer
Det som betyder mest för mig är: Det där går ju inte att svara på. Allt i mitt liv är som ett varsitt plus i kanten.
Jag vill: vara tillbaka i Madrid med laget.

Jag snodde listan av veraveravera.

Kommentarer
Skrivet av: S

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG LARSSSSSA

2010-09-16 @ 07:43:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: willé

har jag levt loppan

gilla

2010-09-17 @ 23:30:09
Skrivet av: S

vad hände med att uppdatera bloggen? ;o

2010-09-18 @ 08:30:03
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: J

Levt loppan med Willé iallafall ;) :O:O:O:O

2010-09-18 @ 14:00:54

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0